M's Kitchen-親子入廚小天地

2018年10月16日星期二

鯇魚尾木瓜豆腐湯@家常便湯



鯇魚尾木瓜豆腐湯


魚湯配搭非常多,我通常用節瓜豆腐,或蕃茄薯仔,坐月果時就經常飲木瓜花生魚湯,今次用木瓜煲魚湯就用豆腐,比之前常用的兩款材料,多一點木瓜甜味,所以喜歡飲魚湯,就是因為味道不但鮮甜,還可以吸收蛋白質,比小朋友飲更好



材料~
鯇魚尾 一條
木瓜 1
豆腐 1
 3-4
1.5L


做法~
1.魚頭洗乾淨抹乾水
2.木瓜刨皮切件
3.用另一個煲把水煲滾
4.先開火至鑊出煙,然後落油及薑
5.中慢火煎香魚兩邊金黃色
6.然後落木瓜,把煲滾的水倒入鑊內大火冚蓋煮7分鐘
6.轉入煲湯煲內,加豆腐再煮半小時
7.加鹽調味便可

*倒入滾水的時候不會即時轉白色,要加蓋煮5分鐘後就會變咗奶白色湯
*因為我用穫煎魚,但因為穫越煮越少水,所以我會轉煲繼續煲(可以盡量保留湯水),及方便食飯前加熱



想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~


ig mslovekitchen_211


沒有留言:

發佈留言