M's Kitchen-親子入廚小天地

2018年10月24日星期三

簡易焗脆皮咸豬手 (**唔使用水煮/用啤酒浸**) By 東芝水波爐


焗脆皮咸豬手

**簡易做法**

之前試過焗前先煮熟隻豬手,又試過用啤酒浸豬手,但焗出嚟個皮唔夠脆

🔎原來一個咁簡單嘅方法...

❌唔使用水煮
❌唔使用啤酒浸

超簡單又唔繁複既方法,就可以焗到脆皮@脆皮咸豬手


材料~
咸豬手 1


做法~
1. 急凍豬手提前一晚放雪櫃解凍把咸豬手洗淨
2.放蒸架面把豬手企直,放室溫吹風8小時*最好秋冬天做
3.用針或义在皮上刺孔,刺得越密越好
4.入爐前掃白醋在皮上
*我試過沒有掃白醋一樣做到皮脆
5.230度每邊各35分鐘
*如果焗爐冇燒烤功能,可用250度每邊再焗68分鐘
6.再每邊gill/6-8分鐘直至見到皮爆開


*秋冬天可以放室溫吹乾,如果夏天要放雪櫃6小時
焗前回溫45-60分鐘 *視乎天氣

*皮的鬆脆度,視乎吹乾及刺孔的密度有所影響




                                     影片做法可以看這裡👇
                                     https://youtu.be/r1Oc_edKn4o



放在室溫時用網蓋着,可防止昆蟲污染




焗盤加架才放豬手 

@@@@@@@@@
這個是沒有掃白醋
表面會爆皮,因為gill過,會有點燶


@@@@@@@@@@
這個是掃了白醋
都可以做到皮脆效果。影片的就是這樣做法



豬手本身醃過已經好夠味,所以唔使再用其他材料去烹調,簡簡單單放入焗爐已經焗出美味又皮脆肉嫩,一隻豬手都有好多肉




呢隻豬手平時買$5X,特價唔使$40,我見到一定入定幾隻擺喺冰箱



💢💬💬💬💬💬💢
因為我好少看blog 內的留言
如有問題可以去我👉👉Face Book page /臉書 inbox我,我會盡快回覆。謝謝😉

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page

Follow and Subscribe 

👍🏻讚好及追踪專頁👍🏻
Facebook Fans Page:
M’s Kitchen 親子入廚小天地

📝所有文字食譜📝
Blog:

💬💬💬💬💬
IG:mslovekitchen_211

🎞訂閱影片頻道🎞

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜


沒有留言:

發佈留言