M's Kitchen-親子入廚小天地

2019年9月10日星期二

簡易香煎鮮法式豬鞍架



簡易香煎鮮法式豬鞍架


有時我會買 #新鮮豬鞍  ,貪佢容易整,不用複雜煮法都 #非常鬆軟 ,連唔鍾意咬太硬嘅粉絲仔都話呢個 #厚豬 好易食


至於調味不用落太多調味,因為本身食鮮豬鞍有 #鮮豬味 ,我只加入少許鹽及洋蔥粉已經非常好味



做法~
1.把豬鞍架洗乾淨抹干水份,揼鬆再用刀尖位插入幾刀,用少許鹽醃10分鐘
2.煎香兩邊,然後加入少量水份及自己喜愛的調味粉(我加入洋蔥粉),冚蓋煮4分鐘,然後開蓋煮至水份蒸發,熄火放2分鐘便可以上碟








💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
👇👇👇
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~

ig : mslovekitchen_211

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜




沒有留言:

發佈留言