M's Kitchen-親子入廚小天地

2019年9月14日星期六

簡易杏仁餅




簡易杏仁餅


剛剛做完月餅既模唔好收起住💭,尤其是買左靚靚花紋💞,又點會一年先用一次呢😝😜😛

我有幾種小食間中會買黎食,其中一樣就係👉杏仁餅。之前好難搵到綠豆粉,最近見烘焙店有得買,所以即刻開工👌👌

自己整一d都唔難👀,非常簡單,拌勻材料入模印一印就可以。同埋自己整除左唔落防腐劑,仲唔使用豬油、棕櫚油....咁食多一兩個都唔怕喔!



材料~
A
杏仁粒 25g
B
底筋麵粉 20g
C
綠豆粉 150
杏仁粉 90g
糖霜 70
 少許
D
米糠油 80g
*或任何淡味及菜油


影片做法可以看這裡👇





做法~
1.杏仁粒先用焗爐150度焗8分鐘焗香,敲打至碎粒



2.底筋麵粉過篩然後放入C材料拌勻
3.加入油用手搓勻
*麵粉跟油混合,保持所有粉濕潤便可,形狀是鬆散的不能成團


4.用量匙放入月餅模內
5.用手指快手壓實然後直接在焗盤上脫出




6.120度焗45分鐘,然後放5分鐘才取出
7.剛焗完的餅要完全放涼才乾身


✌✌✌[小小心得]✌✌✌✌\

*我用一湯匙份量約18g,確保每個餅大小都能平均
*入模不要壓太耐否則難脫模
*脫出來不理想可以重新入模再壓
*花紋不清晰,可用牙籤清走餅碎先再壓





💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
👇👇👇
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~

ig : mslovekitchen_211

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜


沒有留言:

發佈留言