M's Kitchen-親子入廚小天地

2019年9月1日星期日

超簡單百香果檸檬蜜



超簡單百香果檸檬蜜


見到有靚百香果,就想起做這個超簡單又香又好飲蜜漬🥃

天氣轉就想飲蜜糖水滋潤一下喉嚨,我好喜歡百香果既果香味,加埋檸檬及蜜糖,不但有美顏效果,酸酸甜甜又可以美顏,做好放入雪櫃,隨時加水便可飲用

據說👉🏻百香果和檸檬都富含維生素C,有美容養顏,排毒的功效,還可以用來減肥





材料~
百香果 4
檸檬 2
蜜糖 500ml




做法~
1.玻璃瓶放入蒸爐或用滾水消毒
2.再用焗爐焗乾或吹乾
3.檸檬切片去核
4.百香果切開,用把果肉挖出



5.先放2片檸檬再加入蜜糖然後加入百香果汁



順次序把所有材料加入



*玻璃瓶的膠邊取出,不要直接用熱水或入蒸/焗爐內



*放入雪櫃冷藏可保存一個月
*蜜糖會沈底,每天拿岀來搖晃,把材料拌匀一下便可



我把如下的材料,立即做一杯百香果檸檬蜂蜜茶



*只是把百香果汁留起一點,把之前撤出的檸檬頭榨汁,放入還有少量蜜糖的蜜糖樽內,再手搖一杯立即享用,這就是一杯酸甜的百香果檸檬蜂蜜茶


💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
👇👇👇
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~

ig : mslovekitchen_211

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜


沒有留言:

發佈留言