M's Kitchen-親子入廚小天地

2020年1月5日星期日

牛油蛋卷@超鬆化香濃牛油蛋味 By Vitantonio 窩夫機



牛油蛋卷


👉👉👉可存放1星期


好快就到農曆新年,每年我都有整自家製賀年禮盒 送比親友,過往會整三色曲奇、果仁鳥結糖、花生糖...

以上食譜可以去我blog搵到

今年想整下牛油蛋卷,其實我好鍾意食蛋卷 ,各大品牌差唔多都食過,諗緊買唔買返個蛋卷模先開工。屋企窩夫機嘅蕾絲模都可以做蛋卷,不如試吓先再決定啦。

今次用咗兩個配方,一個用蛋白做嘅蕾絲餅,全蛋做嘅蛋卷。兩款剛好用哂3隻雞蛋,唔使怕剩返蛋白/蛋黃要處理

首先講吓呢兩款分別

💥用蛋白整嘅蕾絲餅:脆得黎佢係似放雪糕嘅甜筒,香香甜甜

💥用全蛋+蛋黃整嘅蛋卷:超似出面街嘅蛋卷,入口鬆脆及輕身,酥脆有蛋味



材料~
A
牛油50 (室溫放軟)
糖霜45
B
全蛋 一隻55g
蛋黃 一個20g
C
低筋麵粉60g (過篩)
鹽 少




做法~
1.先把A材料打至鬆身及淡白色
2.雞蛋與蛋黃先拌勻
3.蛋液分6次加入,先落4次(每次吸收晒先落另一次,此時比較難吸收蛋液,先落1/3低筋麵粉,快手拌勻,之後再分2次加入餘下的蛋液
4.然後加入其餘低筋麵粉用打蛋器快速拌勻,然後用刮刀拌至冇粉粒
*不要過度攪拌免起筋
5.預熱窩夫機,放大約一湯匙麵糊
6.焗1分鐘
7.快手,一定要快手用木筷子捲起
*(這個步驟需要練習多些才熟手)
*用綿手套卷會方便,又不怕燙

*牛油我用金罐牛油,開罐後是軟身可直接用
*雞蛋我用湖北雞蛋,蛋味濃郁
*蛋捲我只放密實盒保存,一星期後仍然鬆脆,就好似平時喺街買,用鐵罐裝的蛋捲一樣咁脆



個用蛋白做嘅蕾絲餅做法

朱古力蛋白雷絲餅 By Vitantonio 窩夫機




💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page

👇👇👇
M's Kitchen 親子入廚小天地

仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~

ig : mslovekitchen_211

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜




沒有留言:

發佈留言