M's Kitchen-親子入廚小天地

2017年10月9日星期一

自製洗手泡泡液@環保酵素


自製洗手泡泡液@環保酵素



我家經常要洗手,粉絲仔周圍摸都會洗好多手,我整嘢食又會常洗手,自從做了環保酵素,加入去洗手液,洗完手隻手唔會好乾,尤其是現在開始入秋,皮膚會較容易乾,所以Keep住有浸酵素用

若果真係冇環保酵素,可以就咁做洗手泡泡液,因為要溝水用,所以比就咁用洗手液更慳家架

份量大約可以了,我用了


原洗手液1/4(用自己用緊就可以)
環保酵素1/4
蒸餾水2/4

溝完自己洗下手,如果太希加洗手液,唔夠潤加多少少酵素



*泡泡樽在12元店買,如果有用泡泡洗手液,當然可以重用舊樽

環保酵素做法在此


想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~


沒有留言:

發佈留言