M's Kitchen-親子入廚小天地

2017年3月9日星期四

紅酒燴牛肋條配意粉




用紅酒煮牛或牛脷非常配,又可以煮到肉質入哂味又淋身,記得煮完千祈唔好曬咗個汁,用嚟煮意粉一流

有時候為方便第二日煮飯,我會炇一大煲可以食兩日,第二可以返熱便可以好快有得食

💡💡我的一煲食兩日方法💡💡

因為我個鑄鐵鍋大,好少放入雪櫃,
我會原煲不開蓋煮滾,然後保持不要開蓋,就不用放雪櫃,可直接放一晚,待第二晚返熱煮滾便可以食(如天氣真的太熱,安全著想都會放入雪櫃)

紅酒燴牛肋條

材料~

牛肋條2磅
紅蘿蔔細1個切件
洋蔥1個切件
西芹適量

調味~
紹酒2茶匙
300ml
紅酒細支裝1
濃湯寶牛肉味1
香葉2-3
香草、黑椒粉、鹽適量

做法~
1.牛肋出水備用
2.炒香洋蔥備用
3.繼續煎香牛肋表面,落紅蘿蔔、西芹及紹酒略炒
4.放湯粒、紅酒及水
5.湯粒溶後煮45分鐘
(我係焗一晚)

*我用鑄鐵鍋煮,如果用其他鍋自己加長時間

用紅酒汁煮意粉~

材料~
意粉、洋蔥(切粒)

1.先用滾水加鹽加油煮意粉半成熟
2.用油炒香洋蔥
3.放意粉略炒
4.然後分三次加入紅酒汁煮至意粉熟透


想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~

沒有留言:

發佈留言