M's Kitchen-親子入廚小天地

2017年3月12日星期日

自製炸薯角@美國焗薯


炸薯角我之前亦試過做免油炸,今次用油炸係因為我要炸其他食物,所以先順便用油炸,做法最緊要係洗走薯仔本身嘅澱粉質,同埋比時間去吹乾先炸


美國焗薯一個

做法~
1.洗乾淨薯皮
2.保留薯皮切條
3.煲水煮2-3分鐘
4.放平吹乾,墊廚紙放入雪櫃雪3小時
5.先開慢火慢慢炸至微微轉色
6.然後開大火炸至金黃色及脆身
7.灑上鹽便可


如果想食味道,可以灑上任何香草蒜鹽芝士粉...




今次整炸薯角是配合我個自家漢堡包

想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~

沒有留言:

發佈留言