M's Kitchen-親子入廚小天地

2017年11月15日星期三

肉桂蘋果蛋糕/隱藏蘋果蛋糕@黑糖版



肉桂蘋果蛋糕


這個蘋果蛋糕,隱藏著一片片薄如紙的蘋果,入口感覺濕潤又有好香的肉桂蘋果味

麵糊做法簡單易做,冇什麼特別技巧,一般會用白砂糖去做,因為想盡量少用白砂糖,所以今次用了黑糖及楓糖漿,蛋糕做出來雖然會深色,不過味道一樣好好味架



材料~
A
蘋果1
B
黑糖50g
2
C
低筋麵粉75g
肉桂粉5g
D
牛油溶液40g(保持微暖)
E
楓糖漿8g
牛奶55g
F
杏仁片適量


做法~
1.蘋果切片用鹽水浸10分鐘再過水一次
2.B拌勻
3.篩入C快手拌勻
4.倒入D拌勻再加入E
5.把蘋果片放入麵糊內
6.把一片片已粘上麵糊的蘋果片排入模內
(排二層蘋果可以加入少許麵糊)
7.最面層可以砌一層凸起的蘋果片及杏仁片
(只是美觀,可以不砌)
8.170度焗50分鐘
9.出爐後10分鐘脫模,放涼後灑上糖霜裝飾

*我用不粘模,如果其他模要放牛油紙
*蘋果片隨個人喜歡可以切薄/





.蘋果切片用鹽水浸10分鐘再過水一次



(我用刨會刨出薄片)


黑糖拌勻
篩入低筋麵粉快手拌勻
牛油溶液保持微暖



倒入牛油溶液拌勻再加入楓糖漿牛奶
把一片片已粘上麵糊的蘋果片排入模內
(排二層蘋果可以加入少許麵糊)

最面層可以砌一層凸起的蘋果片及杏仁片
(只是美觀,可以不砌)



想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~

沒有留言:

發佈留言