M's Kitchen-親子入廚小天地

2017年11月13日星期一

燕麥豆腐漢堡@無肉/有肉---內有三款不同食譜


燕麥豆腐漢堡



這個豆腐漢堡,我很喜歡食,因為營養高,又係多菜少肉之選,若不想加肉,也可以用芝士去配合,煎出來外脆,入面豆腐非常軟,送飯一流,所以我寫了最常做的三款燕麥豆腐漢堡,大家可以自由配搭,或者加入喜愛材料都一樣好味




[三文魚粟米豆腐漢堡]


材料~
A
硬豆腐 一磚
B
燕麥3湯匙
芝麻拌飯素4茶匙
粟粉1湯匙
罐頭三文魚(或改用吞拿魚)
粟米粒
C
芝士3-4
/芫西適量
D
生粉



做法~
豆腐用碟壓出水份
壓爛,加入B
用手撕碎芝士,拌勻
取出一份搓圓,粘上生粉
中慢火煎至兩邊金黃色便可





[無肉豆腐漢堡]


材料~
A
硬豆腐 一磚
B
燕麥3湯匙
芝麻拌飯素4茶匙
粟粉1湯匙
C
芝士3-4
/芫西適量
D
生粉


做法~
豆腐用碟壓出水份
壓爛,加入B
用手撕碎芝士拌勻
取出一份搓圓,先摸生粉
中慢火煎至兩邊金黃色




[豬肉豆腐漢堡]


材料~
A
硬豆腐 一磚
B
免治豬肉 300g
1/4茶匙
C
蛋一個
燕麥2湯匙
粟粉1湯匙
豉油、糖、麻油
C
生粉


做法~
豆腐用碟墊廚紙壓10分鐘壓出水份
免治豬肉加鹽順時針拌至黏性
C拌勻然後加豆腐拌勻
取出一份搓圓,先摸生粉
中慢火煎至兩邊金黃色






豆腐用碟墊廚紙壓10分鐘壓出水份


用义壓爛豆腐,加入材料


我用罐頭三文魚


用手撕碎芝士


用匙取出豆腐蓉

粘上生粉


中慢火煎至兩邊金黃色

想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~

沒有留言:

發佈留言