M's Kitchen-親子入廚小天地

2017年11月26日星期日

薄荷醬做法/羊扒醬做法



薄荷醬做法



間中會煮羊食,我一般會用芥末點,但如果有朋友黎食飯,我會自己做薄荷醬,因為買返來用得少,又不是常常煮羊,之後醬料便等到過期,唔想浪費,倒不如自己做少少,起碼一定新鮮無防腐劑又不會食唔哂便浪費了


材料~
新鮮薄荷葉一盒
(我在citysuper 買透明盒)
蔥一條
原味乳酪5湯匙
檸檬汁1茶匙
冷壓大麻籽油1湯匙
(可以改用橄欖油)
鹽 少許
黑胡椒 少許




先將香草洗淨印乾水份,放入機打碎


然後放其他材料打勻便可

自己試味,可以再加鹽及黑椒,再拌勻便可

想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~

沒有留言:

發佈留言