M's Kitchen-親子入廚小天地

2017年11月13日星期一

攪攪震親子美食派對@如心南灣海景酒店 Bruno






今日我地去玩咗一個好開心既下午

由酒店行政總廚教授兩款用bruno gill port 煮既親子美食及茶點招待,酒店安排咗射籃球、跳彈床比小朋友玩,粉絲仔玩得非常開心😍😍

最後還收到bruno最新出品既yogurt maker,這部機除咗可以整乳酪外,其實係一部可以教溫度及時間既發酵機,所以仲可以做芝士、鹽麴、甜米酒等等....我咁鍾意整嘢食,呢部玩具好岩我用呀😄

多謝如心南灣海景酒店及bruno邀請


首先大會安排了好岩小朋友食既精美派對茶點

仲有七彩繽紛甜品


每樣細細件,粉絲仔可以食多幾款

粉絲仔對玩籃球機好大興趣,玩咗起碼10次以上

開始親子下廚喇

首先第一款整薄罉

材料都係以小朋友喜歡食既食物去做

我地非常認真


總廚作品,真係好靚,而我地手忙腳亂下既作品,係.....
出唔到街

第二款做梳乎厘pancake

總廚示範手打蛋白



呢位小朋友做做下點解會望後面?

因為被後面既跳彈床,籃球機吸引著,想煮完可以再去玩

Bruno grill port 煎pancake

我地做的裝飾

粉絲仔設計了這個只有佢自己才知道是什麼動物

大會送這個bruno 最新出yogurt maker

靚靚粉紅色,用得又睇得


Bruno這個發酵機,可以直接放入1L鮮奶在機內發酵做乳酪,內設膠樽還可以低溫慢煮,見到食譜樣樣都想整呀

想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~

沒有留言:

發佈留言