M's Kitchen-親子入廚小天地

2020年2月25日星期二

粒粒香脆杏仁酥@牛油版


粒粒香脆杏仁酥


做曲奇每次起碼要用100g以上牛油,雖然好味,但都覺得幾肥吓,所以我都係間中先至做。

呢款杏仁酥唔需要用太多牛油,入口鬆脆又食到一粒粒果仁,(我鍾意食到粗粒果仁)間中隔住整呢個餅仔食吓都幾好架




約13-14粒每粒10g

材料~
A
低筋粉 50g
牛油 30g
B
泡打粉 1/4茶匙
黃糖 15g
蛋黃 1個
杏仁 40g



做法~
1.杏仁入袋敲成碎
2.把凍牛油切粒,加入低筋粉快手搓成沙粒
(避免牛油溶化)
3.加入B材料搓成團
4.雪櫃普通格半小時
5.分為每10g一粒,先搓圓後壓扁
6.用細掃/手指掃上蛋液然後放上杏仁裝飾
7.用180度焗10-13分鐘(金黃便可)

*今次我沒有掃蛋液,掃蛋液只是外觀問題,不影響味道


                                             影片做法可以看這裡👇
                                   https://youtu.be/bcrSLjIeTSU








果仁打到粗或幼亦可,我自己喜歡較粗粒,入口可以食到一粒粒果仁。



                                            先搓圓後壓扁


💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page

Follow and Subscribe 

👍🏻讚好及追踪專頁👍🏻
Facebook Fans Page:
M’s Kitchen 親子入廚小天地

📝所有文字食譜📝
Blog:

💬💬💬💬💬
IG:mslovekitchen_211

🎞訂閱影片頻道🎞

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

沒有留言:

發佈留言