M's Kitchen-親子入廚小天地

2020年2月2日星期日

杏仁芒果牛軋糖@多果仁綿花糖(簡易版)


杏仁芒果牛軋糖


今年禮合整咗幾款糖果🍬🍪芒果牛軋糖話說粉絲仔之前係一田買過台灣出食過話好味,所以今年用芒果乾代替,佢話我做出嚟同之前嗰啲一樣好味喎


份量約20粒糖(1/2包綿花糖)




材料~
A
綿花糖 150g
無鹽牛油 25g
B
奶粉 65g
C
杏仁 200g
芒果乾 100g
(以上材料可改自己喜歡的,如夏威夷果仁,花生,芝麻/提子,藍莓乾...)




做法~
1.先用焗爐150度焗20分鐘,中途用夾反下,之後用100度放在爐入面keep溫)
1.用不粘Pan/鑊,細火煮溶牛油
2.落綿花糖邊炒邊攪至溶解
3.放奶粉及紅桑子粉攪拌至溶入綿花糖
4.熄火加入keep溫的果仁及莓快手拌勻
5.襯軟身倒入不粘模或牛油紙上
6.隔上牛油紙用刮板壓平(厚度如手指)
7.要完全放凍就不會粘著之後才可以切
(方法是用刀向前後來回咁切)
8.包上糖紙或糯米紙獨立包裝防潮



粉紅色鳥結糖可以看這裡👇
粉紅色鳥結糖/蔓越莓牛軋糖@多果仁綿花糖簡易版



                                                  芒果乾切粒




我習慣獨立包裝防潮又保存得更好


💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page

👇👇👇
M's Kitchen 親子入廚小天地

仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~

ig : mslovekitchen_211

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜



沒有留言:

發佈留言