M's Kitchen-親子入廚小天地

2020年2月2日星期日

什果仁紅莓雪花酥@多果仁綿花糖-簡易版 (**不須用打蛋器**)



什果仁紅莓雪花酥

雪花酥食譜已經寫過,每次有唔同配方都會出一個新嘅俾大家參考吓,其實主要材料沒有改變只是果仁



我自己本身都好喜歡食雪花酥,我用咗鹹餅乾去做,再加大量果仁,就算用棉花糖做出嚟都唔會太甜,所以自己調教出嚟嘅味道才是最適合自己

入口有餅乾嘅鬆脆再加上果仁香味,所以呢個雪花酥係我自己及家人最喜歡嘅一個簡易小食,做法非常簡單一啲都冇難度,大家不妨一試

材料~
A
牛油 40g
綿花糖 150g
奶粉 30g
B
什果仁 65g
芝麻 30g
紅莓 60g
加拿咸餅乾 180g

 適量

*可改其他果仁
*芝麻粉可改用朱古粉/抹茶粉...


**麥提莎味可以去這裡
麥提莎椰香雪花酥



做法~
1.先準備盆放上牛油紙,灑上片栗粉備用
2.芝麻入焗爐用150焗15分鐘
3.果仁芝麻先放入焗爐用100溫保溫備用
3.牛油放入不粘pan內細火煮溶牛油
4.放入綿花糖煮溶後快手加入粉拌勻熄火
5.倒入B所有材料,用pan上的餘溫快手把綿花糖拌勻所有材料
6.用刮刀壓爛餅乾方便粘上綿花糖
7.牛油紙上灑上
8.倒入牛油紙上,墊上另一張牛油紙壓成所需高度成方形(方便切割),再灑上
9.放涼後便可切件





今次用這款雜果仁更豐富,比起單一用花生或者杏仁更多唔同果仁,入口更好味


💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page

Follow and Subscribe 

👍🏻讚好及追踪專頁👍🏻
Facebook Fans Page:
M’s Kitchen 親子入廚小天地

📝所有文字食譜📝
Blog:

💬💬💬💬💬
IG:mslovekitchen_211

🎞訂閱影片頻道🎞

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜


沒有留言:

發佈留言