M's Kitchen-親子入廚小天地

2020年6月16日星期二

自家製鹹肉糭 (**五角糭 四角糭 兩葉糭做法**)






自家製鹹肉糭


如何包糭 
包糭方法


識得食一定食自己或者親友自己包嘅糭,點都好過出邊街買嘢。起碼多咗一種心思及心意,呢個味道你懂的

如果你係第一次包糭
如果你唔係年年包糭
如果你係新手想學包糭

咁多如果...其實我想講我都唔係年年包糭,隔幾年包,一定會生疏,就算每年包一次都要溫習下。何方唔會似整麵包蛋糕做得咁密啦





約14隻 *視乎大細

材料~
糯米 一斤
開邊綠豆 半斤
五花腩 半斤
乾瑤柱 5粒 *切半
蝦米40g
鹹蛋 7隻 *切半
糭葉 1紥 約45-50片 
水草 1紥



糭葉視乎包四角糉還是五角糭自己數返適當數量,預多少少便可 *要預留有爛葉
* 五角糭用4片
*四角糭用3片



五花腩醃料~
五香粉、鹽、玫瑰露、生抽 各1茶匙
糖、胡椒 各半茶匙



**以下寫的是我準備步驟**

做法~

第一日
準備買齊材料及醃五花腩

1.五花籃洗淨切件放入醃料 *放雪櫃醃一晚
2.乾瑤柱放雪櫃浸水一晚


第二日

1.一早浸糭葉3-4小時,糯米浸2小時,開邊綠豆浸1小時
2.糭葉用熱水烚10分鐘,繼續放入水草浸軟
3.乾瑤柱蒸10分鐘
4.之後用毛巾逐片清洗乾淨糭葉,剪去頭尾
5.此時清理鹹蛋取出鹹蛋黃
6.糯米加入一湯匙油及一茶匙鹽拌勻 *包前才放入
7.包糭方法可以睇影片
8.明火煮兩個鐘,壓力煲加入滾水,高壓30分鐘便可
9.煮好後取出不要浸在熱水內
*冰箱比雪櫃可存放更耐 *用密實袋裝好
*鹹蛋黃用新鮮鹹才有蛋黃油份滲出
*鹹蛋白可以放入雪櫃保留


                                         影片做法可以看這裡👇
                                https://youtu.be/BL4Bb2DXEJg





                         糭葉用熱水烚10分鐘,繼續放入水草浸軟




                         用毛巾逐片清洗乾淨糭葉,剪去頭尾





                               壓力煲加入滾水,高壓30分鐘便可





                                                明火煮兩個鐘




😌💬💬💬💬💬😌
因為我好少看blog 內的留言
如有問題可以去我👉👉Face Book page /臉書 inbox我,我會盡快回覆。謝謝😉

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page

Follow and Subscribe 

👍🏻讚好及追踪專頁👍🏻
Facebook Fans Page:
M’s Kitchen 親子入廚小天地

📝所有文字食譜📝
Blog:

💬💬💬💬💬
IG:mslovekitchen_211

🎞訂閱影片頻道🎞


💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

沒有留言:

發佈留言