M's Kitchen-親子入廚小天地

2020年6月11日星期四

柱侯醬甘筍炆牛腩 By LC鑄鐵鍋




柱侯醬甘筍炆牛腩

LE CREUSET黑琺瑯媽咪鍋 22cm


柱侯醬炆牛腩通常用白蘿蔔,雪櫃只有甘筍、洋蔥,冰箱有包急凍牛腩。這個配搭可以用蕃茄炇,但我冇蕃茄呀,屋企有乜煮乜,所以用咗柱侯醬炆。

味道?當然一樣好味,用甘筍炇仲好呀,因為炇完唔易爛,一樣又淋又甜架


材料~
牛腩 1斤
洋蔥 1個 *切件
甘筍 4條 *切件
薑 3-4片
乾蔥 1粒 *切片

醬汁~
A
柱侯醬 2湯匙
紹興酒 1茶匙
B
八角 2粒
冰糖1粒
蠔油 2湯匙
生抽 1湯匙
水500ml



做法~
1.牛腩氽水5分鐘洗淨切件
2.下油熱鍋後先落薑片然後才落乾蔥、洋蔥炒香
3.落柱侯醬、紹興酒炒香加少許水推開
4.落甘筍牛腩及B材料炒勻
5.中細火15分鐘試味,之後細火30分鐘再焗半小時 *如不夠淋再煮10分鐘



*我習慣中午炆好,到夜晚煮熱吃,足足放了5小時更入味
*以上是鑄鐵鍋時間,其他用具自行加長時間及水份






😌💬💬💬💬💬😌
因為我好少看blog 內的留言
如有問題可以去我👉👉Face Book page /臉書 inbox我,我會盡快回覆。謝謝😉


💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page

Follow and Subscribe 

👍🏻讚好及追踪專頁👍🏻
Facebook Fans Page:
M’s Kitchen 親子入廚小天地

📝所有文字食譜📝
Blog:

💬💬💬💬💬
IG:mslovekitchen_211

🎞訂閱影片頻道🎞


💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜


沒有留言:

發佈留言