M's Kitchen-親子入廚小天地

2020年6月3日星期三

滷水牛展/火雞腎@簡易電飯煲版 By Recolte小飯煲



滷水牛展/火雞腎@簡易電飯煲版


又一款可以預早一日整好,放便當晚冇乜時間煮飯,起碼煮少一個餸呀。其實宜家天氣咁熱,都非常岩食



材料~
牛展 一條 *我用急凍
火雞腎 2個

滷水汁 一支
水 1L
薑 2-3棵
蔥 3-4片
花椒 1茶匙
冰糖 一細粒約10g



做法~
1.牛展/火雞腎 解凍洗淨氽水 15分鐘
2. 放入滷水汁材料一齊煮
*我用小飯煲每次40分鐘煮2次
3.放涼後雪櫃浸一晩
4.第二日煮熱,放涼後切薄片便可




我用這個 Recolte小飯煲每次40分鐘 *煮2次
滷水汁 1/2支

水 500ml

*之前紅色Recolte小飯煲喺萬寧換咗之後就買咗呢個粉紅色,平時我就用佢嚟煮飯,我哋三個人,粉絲爸有時唔食飯,每次都係煮一杯米份量,呢款小飯煲非常適合我用


*這個滷水汁 之前已經煮過牛肚、鵝掌,今次用返滷水汁,沒有再加調味都非常夠味和入味




😌💬💬💬💬💬😌
因為我好少看blog 內的留言
如有問題可以去我👉👉Face Book page /臉書 inbox我,我會盡快回覆。謝謝😉


💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page

Follow and Subscribe 

👍🏻讚好及追踪專頁👍🏻
Facebook Fans Page:
M’s Kitchen 親子入廚小天地

📝所有文字食譜📝
Blog:

💬💬💬💬💬
IG:mslovekitchen_211

🎞訂閱影片頻道🎞

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜


沒有留言:

發佈留言