M's Kitchen-親子入廚小天地

2020年8月12日星期三

免揉雙色花球包 (**二個花球做型方法**) @免揉麵包





免揉雙色花球包


~~免搓第八回~~

平時要做雙色麵包,要分開打麵團,無論用手搓或用機打,分兩次做時間更長。今次用免搓方法,除咗簡單又快,做出嚟嘅效果一樣滿意

造型免搓麵包,麵團唔可以太多水份同太黏手,出嚟效果唔明顯,所以今次呢個麵團唔黏手,我試過隔日食一樣又鬆又軟


呢個麵團唔會好黏手,好易handle


材料~

[原味]
A
高筋粉125g
水50
楓糖漿10g
雞蛋 半個
三溫糖/黃糖5g
酵母1/4茶匙
B
鹽 1/4茶匙約
牛油 12g  *室溫放軟


[朱古力味]
A
高筋粉125g
朱古力粉 1湯匙 7g
水55
楓糖漿10g
雞蛋 半個
三溫糖/黃糖5g
酵母1/4茶匙
B
鹽 1/4茶匙
牛油 12g  *室溫放軟


做法~
1.把麵團所有A材料拌勻至冇粉後 *2份做
2.冚保鮮紙放15分鐘
3.各加入鹽攪拌 軟牛油攪拌
4.再發酵50-60分鐘 *此為夏天時間視乎天氣
5.用刮刀及高筋粉輔助把麵團取出
6.各分為8份  *4份做一款做型



                                        影片做法可以看這裡👇
                                https://youtu.be/MdMpXIzC3Ws







[第一款]
雙色各擀長大小一樣
曡起再擀長
𠝹2刀用辮子方法扭
頭尾包實放入紙托




[第二款]
雙色各搓成長條形
頭位先黏實再扭轉
頭尾包實放入紙托







😌💬💬💬💬💬😌
因為我好少看blog 內的留言
如有問題可以去我👉👉Face Book page /臉書 inbox我,我會盡快回覆。謝謝😉

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page

Follow and Subscribe 

👍🏻讚好及追踪專頁👍🏻
Facebook Fans Page:
M’s Kitchen 親子入廚小天地

📝所有文字食譜📝
Blog:

💬💬💬💬💬
IG:mslovekitchen_211

🎞訂閱影片頻道🎞


💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜


沒有留言:

發佈留言