M's Kitchen-親子入廚小天地

2020年8月18日星期二

酸辣肉碎米線






酸辣肉碎米線

原來食酸辣米線真係會上癮㗎,唔怪得知咁多人排食酸辣米線

自從煮咗第一次之後,我隔個禮拜就想煮嚟食。自己煮一啲都唔難,加上而家少出街冇得出街食,所有材料都可以放入雪櫃隨時拎出嚟煮就得,所以我都買定材料放雪櫃,想食就即刻煮


材料~
豬肉碎 200g
酸菜 3片
鮮腐竹 1條
雞湯/濃湯寶 260ml/1粒
麻辣辣椒油 半湯匙
麻辣醬 1湯匙
蒜蓉 1 湯匙
白醋 1 湯匙


肉碎醃料~
豉油 1茶匙 
胡椒粉 適量


做法~
1.肉碎醃15分鐘,炒熟備用
2.穫繼續炒酸菜炒至乾身
3.放B醬料炒香
4.放回肉碎炒勻
5.加入500ml水、濃湯寶、煮滾 
6.最後白醋  *試味
7.湯底完成,加米線及按個人喜好加入鮮腐竹、配料丸類...煮滾便可

*酸味、辣味按個人喜好增加減少
*此份量2-3人份,我會把湯底分開兩次食


                                        影片做法可以看這裡👇
                                 https://youtu.be/IOvFRsymx2s





😌💬💬💬💬💬😌
因為我好少看blog 內的留言
如有問題可以去我👉👉Face Book page /臉書 inbox我,我會盡快回覆。謝謝😉

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page

Follow and Subscribe 

👍🏻讚好及追踪專頁👍🏻
Facebook Fans Page:
M’s Kitchen 親子入廚小天地

📝所有文字食譜📝
Blog:

💬💬💬💬💬
IG:mslovekitchen_211

🎞訂閱影片頻道🎞


💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

沒有留言:

發佈留言