M's Kitchen-親子入廚小天地

2021年6月4日星期五

台式滷肉飯



 

台式滷肉飯 


今日午餐我同粉絲仔食碟頭飯

早一點煮好,出去接完放學後,返到屋企就有得食。呢個飯又幾好喎


材料~
五花腩 2條 /豆腐乾 切粒 /雞蛋 2個
乾蔥 3粒 切絲,蒜蓉 2湯匙,紹酒 1茶匙

醬汁:
冰糖 10g,水1.5碗,生抽 各1茶匙
老抽 1-1.5茶匙,胡椒粉、五香粉 少許

做法~
1.雞蛋烚熟,去除雞蛋殼備用
2.五花腩切細粒
3.用少許油爆香五花腩及迫出油份
4.加入乾蔥絲、紹興酒慢慢炒香
5.加入蒜蓉略炒,然後加入醬汁細火煮1小時
6.最後加入豆腐乾,雞蛋煮15分鐘便可
*滷肉煮好可以存放雪櫃或冰櫃慢慢食


😌💬💬💬💬💬😌

因為我好少看blog 內的留言
如有問題可以去我👉👉Face Book page /臉書 inbox我,我會盡快回覆。謝謝😉

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page

Follow and Subscribe 

👍🏻讚好及追踪專頁👍🏻
Facebook Fans Page:
M’s Kitchen 親子入廚小天地

📝所有文字食譜📝
Blog:

💬💬💬💬💬
IG:mslovekitchen_211

🎞訂閱影片頻道🎞


💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜


1 則留言:

  1. TONIC GONUS BONUS: 15 TINY GONUS BONUS: 15 TINY
    TONS OF titanium tv alternative IT ALL-NEW SWEET urban titanium metallic DUNGLE: 15 TINY GONUS BONUS. THE MERRY PRICE OF 15 PICKS. The งานออนไลน์ TINY GONUS. TO TO MY DUNGLE THE MERRY PRICE OF 15 black titanium PICKS. mens titanium watches THE MERRY PRICE OF 15 PICKS

    回覆刪除