M's Kitchen-親子入廚小天地

2021年6月4日星期五

鮮檸香草焗雞 By Sharp蒸焗爐




 

鮮檸香草焗雞 


用新鮮檸檬焗雞,雞肉帶點清新味非常醒胃又唔會酸,加埋香草香味,好適合近日炎熱天氣

每次焗雞,我最鍾意連蔬菜一爐過一齊焗,有菜有肉攪掂可以開飯,簡簡單單就可以做一個豐富的晚餐

焗雞要皮脆有肉汁,蔬菜焗完都唔會乾,仍然有水份,咁就為之very good

雞最好早一晚醃,處理較難熟嘅蔬菜,可先焯後焗。不過今次我就全部用蒸焗爐搞掂,連火都唔使開。蒸焗爐可一機三用,集純蒸,烤焗,微波,三大功能。連快速加熱都可以輕鬆應付,呢點真係勁正

身邊朋友都轉用蒸焗爐,依家連我都跟埋隊。大家都知我經常焗麵包蛋糕曲奇呀。連煮晚飯都要靠佢幫手,下午焗麵包,夜晚煮飯通常蒸/焗。每日最少開機1-2次,仲唔係真真正正嘅用家。所以嚟緊好多煮食都要靠曬佢,想睇吓我同蒸焗爐點樣融為一體,記得跟貼我呀


材料~
雞 1隻
檸檬 半個
蒜頭 6-8粒
蔬菜:椰菜、薯仔、甘筍、紫洋蔥

醃料:
什香草、蒜蓉粉、鹽、油各1匙
黑椒 半湯匙

做法~
1.雞切走頭頸、雞腳及pat pat,在雞胸位置剪開
2.從雞髀位置放入醃料在雞皮與雞肉中間及雞內外
3.放雪櫃醃一晚或最少6小時
4.甘筍、薯仔、椰菜加點鹽及油拌勻
5. 甘筍及薯仔先用100度純蒸18分鐘,餘下8分鐘放入椰菜一齊蒸
6.焗盆上先放檸檬片及蒜頭,然後把雞蓋在上面 *雞翼位置用錫紙包住避免焗燶
7.預熱焗爐,用200度焗45分鐘 
8. 甘筍和薯仔加點香草及黑胡椒,在餘下30分鐘加入
9.洋蔥及椰菜在餘下10分鐘加入便可

焗雞會有雞油,而蔬菜同時吸入雞肉汁,所以這樣焗出來的蔬菜特別好味


😌💬💬💬💬💬😌

因為我好少看blog 內的留言
如有問題可以去我👉👉Face Book page /臉書 inbox我,我會盡快回覆。謝謝😉

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page

Follow and Subscribe 

👍🏻讚好及追踪專頁👍🏻
Facebook Fans Page:
M’s Kitchen 親子入廚小天地

📝所有文字食譜📝
Blog:

💬💬💬💬💬
IG:mslovekitchen_211

🎞訂閱影片頻道🎞


💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜



沒有留言:

發佈留言