M's Kitchen-親子入廚小天地

2021年6月2日星期三

蒜香花雕雞翼尖



蒜香花雕雞翼尖


炎炎夏日,又熱又濕嘅天氣,個人特別易攰。放工返屋企都冇胃口食飯,粉絲爸話整啲嘢比佢送吓啤酒醒醒胃,我第一時間就諗起呢個送小吃。


諗諗吓應該有好多年冇食過。呢個小食唔難整又惹味。不如整少少過吓癮,一於飲返杯大啤踢走悶熱



材料~

雞翼尖 1磅
蒜頭 4-5粒 切粒
指天椒 1隻 切粒
花雕酒 150ml
水 100ml
魚露 1湯匙
糖 1茶匙
雞汁/雞粉 1湯匙

做法~
1.雞翼尖浸鹽水半小時解凍
2.氽水然後立即加入冰水 
 *降溫後隔乾水份
3.先煲滾花雕酒及水
4.然後加入所有材料
5.細火煮20分鐘再浸焗15分鐘

*我會早一點煮好,浸一個下午,晚上食前煮熱才食




 😌💬💬💬💬💬😌
因為我好少看blog 內的留言
如有問題可以去我👉👉Face Book page /臉書 inbox我,我會盡快回覆。謝謝😉

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page

Follow and Subscribe 

👍🏻讚好及追踪專頁👍🏻
Facebook Fans Page:
M’s Kitchen 親子入廚小天地

📝所有文字食譜📝
Blog:

💬💬💬💬💬
IG:mslovekitchen_211

🎞訂閱影片頻道🎞


💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜


沒有留言:

發佈留言