M's Kitchen-親子入廚小天地

2021年6月4日星期五

鮑汁花生雞腳 (**雞腳超入味/ 花生又夠淋**)


 


鮑汁花生雞腳 


送啤酒小食又點少得佢,仲有 #砂礓雞腳 #白雲雞腳。如果去酒樓,我最鐘意食 #鳳爪,係屋企煮,我就最鐘意整呢個。

#雞腳超入味

#花生又夠淋


之前間中會去酒樓飲茶,除咗食點心,就係必食呢個鮑汁雞腳


最近已經好少出街,4/5日先出去買餸,買完餸都即刻返屋企,所以好耐都冇出去飲茶。冇得出去食,為有自己整好味



材料~

雞腳 8-10隻

乾蔥

蒜頭



調味:

A

紹酒

B

鮑魚汁

蠔油

老抽

雞粉

水 約1碗(蓋過雞腳)



做法~

1.雞腳洗淨剪腳甲然後飛水

2.立即放入冰水降溫 (有助甩皮)

3.先爆香薑片然後乾蔥最後落蒜頭

4.放入雞腳同花生在放紹酒炒香

5.然後放入B材料煮滾

6放入小飯煲用慢煮兩小時

7.然後浸兩小時,食先返熱便可


*如果沒有小飯煲慢煮,可以用小窩慢火煮20分鐘浸30分鐘後再加熱10分鐘再浸兩小時


*太大火煮容易使雞腳甩皮,記得用慢火慢慢加熱及用針的方法使雞腳入味



😌💬💬💬💬💬😌

因為我好少看blog 內的留言
如有問題可以去我👉👉Face Book page /臉書 inbox我,我會盡快回覆。謝謝😉

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page

Follow and Subscribe 

👍🏻讚好及追踪專頁👍🏻
Facebook Fans Page:
M’s Kitchen 親子入廚小天地

📝所有文字食譜📝
Blog:

💬💬💬💬💬
IG:mslovekitchen_211

🎞訂閱影片頻道🎞


💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜







沒有留言:

發佈留言