M's Kitchen-親子入廚小天地

2016年3月14日星期一

溏心蛋


今日同粉絲仔出咗全日街,呢個溏心蛋,早一晚煮好,再用醬油浸一日,晏咗返到屋企冇時間煮飯都有餸加,正呀~

材料~

蛋4-5隻
(我用日本蛋,蛋黃較大,顏色靚及蛋味濃)

醬汁
萬字醬油 80g
味淋 60g
水250g 
鰹魚粉 2茶匙
(我用這個配搭做日式火鍋湯底架)

做法~

1.蛋從雪櫃放出來,放至室溫

2.先放蛋後放水才開火煮
(水要高過蛋約二吋)
3.中火邊煮邊攪拌蛋至水滾
(邊拌原因是把蛋黃能在中間)
4.水滾後煮一分鐘,再開大火數5秒,冚蓋等2分鐘
5.放入冰水2-3分鐘,蛋開始微暖就不要再浸冰水
6.再倒入飲用水,在水裏剝蛋殼
*蛋還微暖剝蛋會易剝出光滑,蛋殻不會黏著蛋
7.將醬汁煮滾,試味(個人喜好可加減份量)
8.放涼後浸蛋浸一晚食更美味

*切完一隻蛋,因蛋汁會黏在刀上,要抹乾淨刀才切另一隻呀


邊煮邊攪拌蛋至水滾


另放一盤室溫水,在水裏剝蛋殼(此時蛋還暖才能剝出表面滑滑的蛋面)

想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~


沒有留言:

發佈留言