M's Kitchen-親子入廚小天地

2016年7月1日星期五

北海道手信 直運特秀級蜜瓜





姐姐放緊長假,原本M's Kitchen要休息關門

朋友由北海道直運新鮮'特秀級'蜜瓜,就算要我自己一手一腳煮、洗、切、連洗碗,我都要開大門歡迎你😁,特秀級🍈無得輸,超香、超甜、超多汁,連粉絲仔都食到Lam Lam 脷👅👅👅

因為冇姐姐幫手,我又差不多5點幾先返到屋企,所以今晚整幾款簡單又快既餸菜~

沙律、魚生飯、涼拌肉鬆豆腐、蠔油雞翼






想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~




沒有留言:

發佈留言