M's Kitchen-親子入廚小天地

2017年9月29日星期五

自家製軟滑栗子蓉@少油少甜







自家製軟滑栗子蓉

每年媽媽生日,街市便會出現這個桂林,見到咁靚栗子,即刻諗起好想整栗子蓉,然後就會諗起栗子蛋糕、栗子撻、栗子包等等

其實依家大熱天時,無論炒這個栗子蓉,又或者之前做月餅炒紅豆蓉、綠豆蓉一樣,三個字'非常熱'呀.....炒到成身汗> <



材料
桂林栗子 1
蔗糖/黃糖 100g
無鹽牛油 40g

做法~
1.把栗子去殼
2.用水煮15分鐘焗10分鐘至熟
3.倒起栗子水,然後用攪拌器打成蓉
(若果太杰可以加適量栗子水打)
4.過篩除去粗粒使栗子更滑
5.先落少許菜油主頁栗子蓉然後落糖炒
6.再落牛油炒
7.炒至栗子蓉不會黏在pan及炒匙上便可
8.保鮮紙貼在栗子蓉上面放涼
(保持表面不會吹乾)



香港在9月時便會有靚靚桂林栗子出現,桂林栗子是這樣圓身的



把栗子去殼


用水煮15分鐘焗10分鐘至熟倒起栗子水,留少許水然後用攪拌器打成蓉
這裡大約有650g(包括水份)


過篩除去粗粒使栗子更滑(水份多過篩較易)


先落少許菜油煮至栗子蓉然後落糖炒,
再落牛油炒(用牛油會香好多,或者可以改用菜油)



我用這個在iHarb買有機紅糖

想睇我係iHarb買烘焙材料分享可以按此




炒至栗子蓉不會黏在pan及炒匙上便可



這樣做便能做出非常滑身的栗子蓉


保鮮紙貼在栗子蓉上面放涼
(保持表面不會吹乾)




想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~

沒有留言:

發佈留言