M's Kitchen-親子入廚小天地

2018年3月5日星期一

自家水種菜苗



見到有人自己種菜苗非常吸引,本身我自己都喜歡食沙律,同埋知道生食菜苗營養及纖維價值非常高,自己種當然有機又新鮮,而且種的過程又十分簡單,所以就開始試下自家水種





首先用一湯匙種子浸8-10小時--崔芽
我家有濾水機,所以用過濾水浸,用普通水一樣可以,只是用過濾水種出來的菜苗冇雜質,食得更安心

可以用沙布或不用的洗衣袋埋口,用橡筋包實,方便透氣通風及換水時隔走水用

之後每日早晚沖洗一次,然後隔走水份,樽要打側放,以防有積水容易發毛,之後每日繼續早晚換水,直止長出幼苗

以下相片就是我的幼苗生長過程,大約5-6日就可以食

我沒有放在陽光下曬只是放廚房都一樣做到









我是在iHerb買這個什綿種子,一包份量其實都好多,每次只用1湯匙,我諗起碼可以用1年以上


我還有分享在iHerb買的烘焙食品
連結在此
iHerb 開箱@ 煮食及烘焙類 2017 discount code


這是我---MIC5248
iHerb 5% discount code

https://hk.iherb.com?rcode=MIC5248



想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~


沒有留言:

發佈留言