M's Kitchen-親子入廚小天地

2018年3月16日星期五

東京道具街---合羽橋道具街@2018




去到邊都愛睇烘焙、廚房及超市

如果你好喜歡廚房用品或者烘焙,一定有聽過東京這條道具街

今次難得可以一個人靜靜咁行,幾年前已經想去,不過帶住粉絲仔一定冇今次一個人行得咁暢快,這次自己一個慢慢行,不經不覺行咗5小時,連午飯都沒有吃,連自己都覺得自己非常利害

首先講吓呢個道具街,係位於田原町,如果你同我一樣住新宿,可以由新宿搭丸之內地鐵,再轉銀座線,大概40分鐘就到,落車從3號出口上樓梯,然後反轉頭行,再轉右行會見到郵局,之後一直向前行就會見到呢個大廚師





                                                    落車從3號出口上樓梯



                                                 然後反轉頭行,再轉右行會見到郵局


                                                   一直向前行就會見到呢個大廚師
 


道具街只有一條直路,店舖分開兩邊,如果你冇時間慢慢行,大廚師那邊店舖相比下,我會建議行茶杯這邊的店舖,因為網上好多人介紹出名的幾間店舖,都係茶杯這邊的,而我買得最多東西,尤其是千代田模具、淺井戚風模,店舖都係在茶杯這邊







                                 這間店舖全部係清潔用的刷,手工精美,有些款又好少見,值得一行


                  這間店舖亦都係網上很多人介紹一定要去行的因為入邊可以搵到千代田模具


                                                         包括大熱嘅檸檬模、栗子模


                                  而我就被這個櫻花模深深吸引著,一定要帶佢返香港


                                                           記得認住呢間舖名呀



這一間舖就係可以搵到淺井戚風模,及好多不同嘅烘培用品,我買得太開心,忘記影店舖呀



這一卷烘焙墊是日本製,耐高溫,可以墊到兩個水波路的盤還有多,我經常焗麵包焗屋企又唔想用大量即棄牛油紙,所以必買的



                                        唔怕重,而行李有有位,可以買這個差麵團板


                                                 這個發酵布有大有細做麵包嘅我必備


這間買筷子的,入邊有小朋友筷子,又有啲好特別嘅筷子,我好喜歡買筷子所以睇得好開心




這間買日本懷舊零食及玩意的店舖都是在茶杯這邊的,因為行到已經有點餓,所以入了這間店舖找零食,原來入邊有好多很特別的玩具






好了,終於行完整整一條街,可以過馬路,行廚師的另一邊街,不過已經實在太攰了,所以沒有再影相,但要提一提大家記得這一間退稅,不過不是每一間鋪頭都可以做到退稅,大家只要把單據全部keep起,交給服務員,他們會幫你分開退稅的單據





這個退稅店位置,是在廚師那一邊的尾段,唯一唔好處就係我要行完整條廚師這一邊街,再掉頭行返去退稅,因為確保自己買晒所有東西,才一次過做退稅呀,所以我又重複行了這邊廚師街

*當日是星期二大約下午三點,沒有人在退稅,很快便完成



另外我也有分享超市的好去處

如果有興趣睇可以去以下連結
東京超好行超市@2018




想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~

沒有留言:

發佈留言