M's Kitchen-親子入廚小天地

2018年3月19日星期一

Caesar Salad 凱撒沙律醬做法



凱撒沙律醬做法


出邊買到嘅沙律醬有時覺得太甜,又或者唔係咁啱自己口味,又有防腐劑,如果自己整不但沒有冇防腐劑同埋可以調校到自己適合自己嘅口味,做法簡單又唔難


我喜歡自己整屬於自己味道的沙律醬,凱撒沙律醬我喜歡酸味多一點,所以自己會加重少少檸檬汁,如果不是給小朋友食,可以加埋黑椒調味,自己整仲可以將唔同嘅材料加減,咁就可以做一個屬於自己嘅沙律醬呀



份量2
(約1棵羅馬生菜)


材料~
沙律醬 1湯匙 (BB頭果個沙律醬)
芥末醬  1湯匙 (可以用蜜糖芥末)
檸檬汁 半個
楓糖漿/蜜糖 1湯匙
 少許
黑胡椒 少許
橄欖油 2湯匙
*我用大麻籽油

把所有材料拌勻即可


麵包粒
用鹽、黑椒、香草、橄欖油拌勻
放焗爐180度焗10-15分鐘至金黃色

巴馬臣芝士碎

煙肉 (我沒有加)
把煙肉煎香切粒





                                                    沙律菜一定要除去水份才拌到醬汁



我好喜歡食沙律,而沙律菜一定要除去水份才拌到醬汁,最近買咗一個可以縮細放既沙律菜筲箕,用完之後可以摺細收藏,非常方便,因為大多數外型大,成個煲一樣,廚房寸金尺土,加上自己好多入廚工具,所以呢個可縮細的方法非常滿意,仲可以放得入洗碗碟機,因為最近買咗洗碗碟機,真係太好啦~




想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~

沒有留言:

發佈留言