M's Kitchen-親子入廚小天地

2020年7月4日星期六

章魚蓮藕綠豆湯@家常便湯 (**清熱解毒又消暑**)




章魚蓮藕綠豆湯

#綠豆#清熱解毒又消暑
#章魚 #蓮藕 #補血養氣


呢排天氣💦♨️又濕又熱,🍇荔枝季節就係多🌦 *失魂雨 👉🏻局部地區性驟雨。所以我手袋常備縮骨遮🌂。至於湯水方面⋯⋯

夏天最適合煲🥣瓜類湯水。好耐冇煲過章魚湯,大家有冇把🐙章魚烘乾先煲?啖湯係特別鮮甜架㊙


材料~
蓮藕 一個 *有泥
章魚 一隻
紅蘿蔔 一個 *有泥
綠豆 大半碗
豬𦟌 一個
蜜棗 2粒
陳皮一片
水 2.5L



做法~
1.章魚沖洗乾淨抹乾:用焗爐180度焗6-8分鐘/亦可用鑊烘乾至有香味
2.豬展氽水
3.其他材料清洗乾淨
4.除豬𦟌及章魚全部凍水加入,水滾後才加入豬𦟌及章魚先煲15分鐘之後細火煲1小時45分鐘







😌💬💬💬💬💬😌
因為我好少看blog 內的留言
如有問題可以去我👉👉Face Book page /臉書 inbox我,我會盡快回覆。謝謝😉

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page

Follow and Subscribe 

👍🏻讚好及追踪專頁👍🏻
Facebook Fans Page:
M’s Kitchen 親子入廚小天地

📝所有文字食譜📝
Blog:

💬💬💬💬💬
IG:mslovekitchen_211

🎞訂閱影片頻道🎞


💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜


沒有留言:

發佈留言