M's Kitchen-親子入廚小天地

2016年9月5日星期一

傢私店@尋烘焙用品


我除左去12蚊店尋寶,亦都喜歡去傢私店睇廚房用具,淨係行呢個區已經可以行好耐,當然仲有其他部分都好多野睇,今次隨便影咗少少我覺得實用又靚又平既野比大家睇下先^^


一系列靚靚玻璃蛋糕台,屋企有位真係好想放一個,可惜我已經放咗太多太多烘焙用具,沒有多餘地方><


多層High tea蛋糕架


矽膠模又平又多款,除左做冰粒,可以整啫喱糖

入爐cupcake杯,屋企食可以不需用紙杯,可循用又環保,亦可做布丁或果凍

多色靚靚油掃,掃蛋液都得

不同大小焗盤

又平又正膠盒,最岩放瑣碎物


隔熱墊,出爐焗盤一定要用佢

切片器

彩色吸筒,我唔用架,只是被七彩顏色吸引,尤其是粉色,開party用又真係好靚

雲石磨器,這個十分重,真材實料,磨碎香草/香料

我好喜歡這個流線形沙律盤,因為自己成日整沙律,或者用黎招呼朋友好睇又實用

筷子筒,我喜歡它夠寛,可以放到其他野,我可以放埋刮刀、手動打蛋器、麵粉篩...

韓式筷子,最岩配上食韓國菜,入型入格

粉紅餐具,心心眼,應該好多人喜歡粉紅色呀~



想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~













沒有留言:

發佈留言