M's Kitchen-親子入廚小天地

2016年9月3日星期六

無奶雪糕@只用楓糖漿by Bosch M5


只用新鮮生果及楓糖漿,便可以做到雪糕,我自己覺得唔需要再加其他材料已經好好味,好鐘意用這個方法做雪糕,比用奶做既雪糕健康好多,整好放在冰箱,分開食幾多次都得,就算夜晚做甜品,食咗都唔怕肥^^

材料~
香蕉2隻
士多啤梨8-10粒
楓糖漿約50g甜度可加減


做法
先把香蕉及士多啤梨切薄片放冰箱雪至硬生
(我通常切片後放冰箱,等有時間便做)

放室溫15分鐘,太硬較難打碎


楓糖漿、生果放入攪拌器打爛
Bosch M5用3度打成雪糕狀


我用這個楓糖漿,亦用蜜糖代替

打至勻後便是軟滑雪糕

先試味,如果想甜些可再加楓糖漿,可以立即食或放回冰箱雪至硬身後隨時食


我喜歡分開放入這款小盒,方便粉絲爸每次想食就攞一盒食


想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~










沒有留言:

發佈留言