M's Kitchen-親子入廚小天地

2017年4月1日星期六

三色曲奇自家禮盒



今次做呢個曲奇禮盒係送比親友們,因為今個星期有兩日剛剛會見到粉絲爸及我媽媽的親友,所以一次過做了十盒

介紹下個禮盒先,入邊其實除咗有三款曲奇外,仲有黑芝麻花生糖、葵花籽脆糖、抹茶烏結糖,種類一共有6款,真係非常豐富架,而三色曲奇全部都係我最愛既燕麥曲奇,有香橙蔓越莓、朱古力提子、杏仁抺茶

如果想食又要訂,真係未必做到呢個組合咁多款,因為我係分開好多日,每日做D先可以做到6款咁多咋,真係想食私下同我講啦

曲奇/糖 食譜之前有寫,連結在下











想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~




沒有留言:

發佈留言