M's Kitchen-親子入廚小天地

2017年4月28日星期五

桂花+蛋花大菜糕





天氣開始熱,又係時候做一些冰涼甜品,大菜糕好味又易整,只須2個步驟就做完


記得以前食係一隻隻蛋形,我冇特別買這種模具,但係想比小食,望上去又可愛d,可以用其他卡通模具代替,佢地一樣開心架


一般通常做蛋花大菜糕或桂花大菜糕,今次貪心d,把蛋花和桂花都一起落,試下效果,可能桂花比較深色,蛋花望落去比較深黄色,其實只是深色了一點點,味道是一樣好味


##脫模小小貼士##

我自己喜歡用軟矽膠,脫膜時容易反出來,如果用硬膠模,只要用冰水浸凍才放,便能輕易脫模





桂花大菜糕

大菜10g
桂花糖2湯匙
冰糖80g(少甜)
清水650g
蛋液 1


做法~
1.先把大菜剪碎針10分鐘
(剪得越碎越容易溶)
2.把水、冰糖、桂花糖、大菜一起煲至溶解
3.熄火加入蛋液做成蛋花
4.放涼後倒入模,雪2小時至凝固



如少量做可以用這種模具,獨立一個個有花紋




如大量做可以用大盤一齊雪硬然後切件
今次我是用兩陪份量做,所以選擇用一盤雪

*記得用保鮮紙墊底方便甩



放涼中.....



想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~

沒有留言:

發佈留言