M's Kitchen-親子入廚小天地

2017年4月24日星期一

蕃茄豬扒焗飯



有日同粉絲仔出街食飯,叫咗佢最鐘意既焗豬扒飯,佢話想係屋企食,個陣我先諗下....

原來我好耐無整過焗飯喇,無論茄汁焗飯、白汁焗飯都好耐無煮過....所以今晚既刻焗返個飯食下先



蕃茄焗豬扒飯

~豬扒3
(今次我用西班牙黑毛豬)
~生粉
~蛋液

~蕃茄2 一開六件
~洋蔥半個 切絲
~蒜頭乾蔥 2-3 切粒
~什菜豆 半碗

~Mozzarella 芝士碎 適量

~白飯
~蛋 2隻打散

醬汁:
茄汁、糖 、豉油 2湯匙
一碗
雞粉 1茶匙
喼汁 1茶匙

芡汁:生粉+

做法~
炒飯:
先炒香飯再落蛋炒香




煎豬扒:
1.豬扒用刀背揼鬆,用油、鹽醃
2.豬扒用生粉再用蛋液沾上後煎香



煮汁:
1.先炒香洋蔥然後落蒜頭乾蔥炒到洋蔥轉啡
2.落蕃茄、什菜豆及醬汁試味,煮2分鐘
3.落芡汁煮成濃汁


**順序放,飯、豬扒、汁


4.放上芝士碎
5.用300度焗10分鐘至芝士金黃色



想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~





沒有留言:

發佈留言