M's Kitchen-親子入廚小天地

2017年8月16日星期三

自組包團@順德 2017暑假兒童團---Day 1 Snoopy Fun Fun Garden







史努比繽紛世界



今次自己組團,大人+小朋友一共37人,齊齊出發去順德3天玩玩玩,難得夾到一大班差唔多大既小朋友一齊去旅行,係非常熱鬧及好玩,自己包團,行程點改都得,雖然去既地點都係每日一個為主,食飯時間當然要玩到盡先慢慢食,所有時間都可以自由選擇

基於粉絲爸唔太喜歡帶太細既小朋友返內地,所以我地近呢兩年先開始帶粉絲仔返大陸玩,對上一次係自己去珠海長隆玩



由於今次包團可以係香港出發,集合地點係灣仔直接去深圳灣,過關後便上旅遊巴直接到順德

8點係灣仔上車到順德已經1點,因為在深圳灣這段路有點塞車,所以比預期遲

食完豐富午餐(其實餐餐都好多餸,可能小朋友多,每餐都多到食唔哂),便出發去Snoopy Fun Fun Garden 玩,由3點玩到6





Snoopy迷一定好開心,可以影好多相




室內有冷氣玩呢個running man 波波池唔錯架,我地始終係暑假去,室外嘅氣溫真係非常炎熱



其實係呢度夾公仔,我覺得比較易,我地成功夾咗2隻公仔呀,超級有成功感,因為去好多次旅行都夾唔到公仔,反而今次成功


入面唔多人,地方唔係好大,排隊大約5分鐘到,我地玩咗3小時都差不多玩哂所有設施,入面好岩小朋友玩







未見過兩層高嘅旋轉木馬,天氣太熱其實去咗玩嘅地方都冇影相呀



我哋人多到包晒成個影院,呢個5D影院係過山車,小朋友玩得好刺激,我反而覺得最重要係可以有一個地方有冷氣又可以坐低休息




小朋友就係去到邊個主題公園,就會自自然然喜歡當地的主題主角


返到酒店當然同新寵瞓覺喇



今日呢個旅行團,最出名係食,所以每一餐都非常豐富,仲好好味,大人陪小朋友放完電,都要補充番體力,係不停食....


午餐


晚餐


重溫
Day 2,3行程在此
自組包團@順德 2017暑假兒童團---Day 2 長鹿旅遊休博園

自組包團@順德 2017暑假兒童團---Day3 摘時令水果


想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~

沒有留言:

發佈留言