M's Kitchen-親子入廚小天地

2017年8月16日星期三

自組包團@順德 2017暑假兒童團---Day 2 長鹿旅遊休博園


長鹿旅遊休博園



2日去長鹿旅遊休博園,因為跟團嘅原因,所以都冇事先早功課,跟團嘅好處就係唔駛自己plan行程,上車就到目的地,所以我以為呢度睇長頸鹿,原來呢係有動物園再加機動遊戲既地方,所以呢度係非常之大大大.....




各位團友過嚟呢邊啊



今日係星期日,園入邊超級多人,望到個地圖已經覺得冇可能一日可以行完,加上暑假又熱又曬,天啊......



入到門口,集中小朋友玩既機動遊戲,佢地當然比啲遊戲吸引住啦



第一樣我哋就係玩呢個消防車,可以自己揸車同噴水架,呢個遊戲都差唔多排咗一個







讚一讚佢啲排隊設計係可以坐,唔駛企



玩完消防車突然落咗一場好大嘅雨,我哋就搵地方坐咗一陣,再繼續睇下有咩遊戲玩,但係發覺好多遊戲都好多人排隊,所以揀啲唔使排隊嘅比佢哋玩



鏟泥車冇人排隊梗係去玩啦


5D影院,其實冇咩好睇,入去過冷河休息一下




小朋友碰碰車
粉絲仔唔係咁識控制,只是原地前後行,轉下圈就玩完

我地係長鹿呢道有6小時,排下隊行下休息下,只係玩左4-5個遊戲,可能天氣真係太熱人有多如果秋天來應該會舒服好多




食完晚飯返到酒店我哋就落咗去下面商場玩電動車,其實琴晚已經見到好想玩不過太攰所以點樣先樂園玩,粉絲仔揀咗呢一個機械人對於佢來講以為自己做咗變形金剛好好玩可以控制係向前向後及轉灣
玩完機械人,再玩車,仲有玩埋隻恐龍





我哋就係喺呢個商場,成功夾到兩隻公仔呀,$1011個代幣,一個代幣夾1次非常抵玩,我印象中應該係第一次成功夾到公仔,所以我哋見到公仔跌落黎,緊張又興奮,大家都大叫咗呀


迷你兵

Line果隻熊




粉絲仔話呢隻咪係阿爺廚房嗰隻公雞碗



豐富午餐




晚餐
無米粥打邊爐


重溫
Day 1,3行程在此
自組包團@順德 2017暑假兒童團---Day 1 Snoopy Fun Fun Garden

自組包團@順德 2017暑假兒童團---Day3 摘時令水果

想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~

沒有留言:

發佈留言