M's Kitchen-親子入廚小天地

2017年8月9日星期三

椰絲奶油包 @水合法 By Bosch M5


椰絲奶油包


宜家係麵包鋪買少見少喇,自己整盡量減甜喇,但奶油點減都要用牛油整,所以牛油係奶油霜佔大部份,出面嗰啲用咩牛油就真係唔知啦,我呢個奶油霜係之前用黎做cupcake用的意大利奶油霜

麵包方便,我用麥粉+亞麻籽粉去做麵團,食呢個奶油包時,起碼個包都高纖返喇,其實菠蘿油塊牛油都差唔多有返咁上下,所以駛乜咁驚








麵包我用這個水合法





材料~
A
高筋粉200g
凍水130g
B
亞麻籽粉20g
幼麥粉50g
糖15g
水35g
C
酵母3g
D
3g
E
牛油25g




先做欖形

放涼後切開,如果不想要太多奶油,不要切太深,這樣便可以唧少量點


掃上牛油溶液


粘上椰絲及入唧袋加唧嘴,唧上奶油霜

*如果做奶油可以用軟牛油60g及糖霜15g打勻便能做到奶油


想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~

沒有留言:

發佈留言