M's Kitchen-親子入廚小天地

2017年8月8日星期二

Bruno 煎薄罉



煎薄罉

我同粉絲仔講今晚食中式pizza,屋企最多就係麵粉,由於高、中、底、糯米粉、粘米粉、木薯粉...

簡簡單單開個粉漿,加入蝦米及蔥就可以做到這個咸咸香香既薄罉喇



份量
10塊薄片
  


材料~
A
中筋麵粉 80g
糯米粉 5g
1湯匙
1/2茶匙
1茶匙
胡椒粉 少許
麻油 少許
125g
B
適量
蝦米 適量



💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
👇👇👇

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜




做法~
先把A材料拌勻


再放入蔥及蝦米


把粉漿倒入及推薄,煎香一邊


反轉再煎另一面,記得粉漿越薄會越香

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
👇👇👇
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~

ig : mslovekitchen_211

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

沒有留言:

發佈留言