M's Kitchen-親子入廚小天地

2017年8月16日星期三

自組包團@順德 2017暑假兒童團---Day3 摘時令水果


摘時令水果



今日行程比較舒服,11點半先至係酒店出發,所以一早我哋食完早餐再落去行商場,夾公仔,冇錯因為成功感太大,所以繼續落去嘅公仔^^



食完午餐之後就到農場



農夫話火龍果今早已經熟,摘哂落黎,叫我地去摘秋葵,呢度啲秋葵係紅色同埋偏大,所以叫我哋用黎煲湯




食新鮮水果


最受歡迎係南乳花生


午餐大家叫咗個咸煎餅,好大呀




大大支秋葵農夫話最好煲湯,返到屋企即刻試下煲湯

秋葵瘦肉甘荀粟米湯
味道清清甜甜,好飲


三天行程圓滿結束,大人小朋友都玩到筋疲力盡,每一餐非常豐富食得非常飽


總結今次跟團返大陸嘅旅程比預期好,食嘅地方住嘅地方都唔大差,最緊要係粉絲爸對返大陸既感覺改觀,未去過好多人都會好抗拒大陸安全同衛生問題,跟團點對點落車上車,食既地方旅行團安排,一大班人一齊玩,夜晚唔出街,感覺係安全的

有機會都會再同粉絲仔約埋一班小朋友一齊組團上去玩,如果可以夾到佢幼稚園班同學一齊玩,一定仲開心呀


重溫
Day1,  2行程在此
自組包團@順德 2017暑假兒童團---Day 1 Snoopy Fun Fun Garden

自組包團@順德 2017暑假兒童團---Day 2 長鹿旅遊休博園



想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~




沒有留言:

發佈留言