M's Kitchen-親子入廚小天地

2020年5月14日星期四

牛肉炒苦瓜 (**除苦瓜苦澀味**)






牛肉炒苦瓜@除苦瓜苦澀味


從前不愛食 ,從此對佢改觀,因為我煮得太好食吧?

由細到大都唔鍾意食苦瓜,不過粉絲爸就非常鍾意,其實咁耐以來未整過一餐苦瓜俾佢食

最近喺街市見到啲苦瓜好靚,顏色非常翠綠新鮮,所謂不時不食,夏天係食苦瓜季節,所以就煮返餐苦瓜比粉絲爸食,竟然今次冇以前咁抗拒,只有少許甘味可以接受完全冇苦味,對佢改觀程度係,下次諗唔到煮乜,都會再煮過的


材料~
雷公鑿苦瓜 2個
鮮牛肉 300g
豆豉 1湯匙
蒜頭 2粒切成蓉 
鹽 2茶匙

牛肉醃料~
生抽、薑粉、生粉 1茶匙
麻油、糖 半茶匙

調味
紹興酒 少許
味醂 1湯匙
水少半碗

生粉芡
蠔油、生粉 1茶匙
水 2湯匙

做法
1. 牛肉用醃料醃半小時
2.苦瓜切片,加鹽醃5分鐘後輕手揸出苦瓜汁再沖洗,瀝乾水份
*可去除苦澀味
3.先炒牛肉約7成熟備用
4.炒香蒜蓉豆豉,落苦瓜再落酒略炒,加水後冚蓋煮2分鐘炒至軟
5.放回牛肉炒熟後落芡汁抄勻完成


                                           影片做法可以看這裡👇
                                   https://youtu.be/8yTx4CLqfHQ







💢💬💬💬💬💬💢
因為我好少看blog 內的留言
如有問題可以去我👉👉Face Book page /臉書 inbox我,我會盡快回覆。謝謝😉


💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page

Follow and Subscribe 

👍🏻讚好及追踪專頁👍🏻
Facebook Fans Page:
M’s Kitchen 親子入廚小天地

📝所有文字食譜📝
Blog:

💬💬💬💬💬
IG:mslovekitchen_211

🎞訂閱影片頻道🎞

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

沒有留言:

發佈留言