M's Kitchen-親子入廚小天地

2020年5月5日星期二

手撕雞@鑄鐵鍋無水底溫蒸雞(**附兩款不同醬汁**) By Vermicular 琺瑯鑄鐵鍋



手撕雞@鑄鐵鍋無水底溫蒸雞


✅蒸出滑滑雞肉
✅ 原汁原味

兩款不同醬汁
麻辣汁  重口味之選
芝麻醬 一家大細都啱食

天氣熱就好想整涼拌,煮嗰個又開心食嗰個又舒服
用鑄鐵鍋蒸雞不但可以無水蒸,加上低溫煮出來的雞肉非常滑,好食到粉絲仔食完即刻問幾時再整。當然啦,啖啖肉邊個會唔鍾意食呀



材料~
全雞 一隻
蔥 2棵 
薑 3-4片
粗鹽 2湯匙
溫室青瓜 2條
白芝麻 1湯匙


做法~
1.雞洗乾淨後用粗鹽抹勻內外
2.用水沖乾淨
3.把蔥白及薑片放入雞內
4.鑄鐵鍋底放上浸濕的蔥再放上雞
5.先用中細火煮10分鐘
6.(轉細火煮10分鐘再焗10分鐘)*共2次
*視乎雞大細加減時間

此時可炒芝麻、切青瓜、調教醬汁

*芝麻白鑊細火炒至金黃
*青瓜去籽切幼條

7. 雞蒸熟後放涼去皮撕開雞肉,加入醬汁拌勻,然後加芝麻完成




                                           影片做法可以看這裡👇
                                         https://youtu.be/5p7-UNl3ua4




芝麻醬汁


材料~
芝麻醬 3湯匙
味醂 半湯匙
日本醬油/生抽 半湯匙
麻油 半湯匙                                       




麻辣醬汁

材料~
日本醬油/生抽 2湯匙
魚露 1茶匙
麻辣鮮露 半湯匙
麻油 半湯匙
鎮江香醋 1湯匙

*辣味看個人喜歡加減
*以上份量為一隻雞分一半後,各放上以上醬汁,如果只用一款醬汁,把份量加大一陪便可以


用這個
Vermicular 琺瑯鑄鐵鍋
鍋底凸紋設計可隔起雞油
影片可以看到

💢💬💬💬💬💬💢
因為我好少看blog 內的留言
如有問題可以去我👉👉Face Book page /臉書 inbox我,我會盡快回覆。謝謝😉


💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page

Follow and Subscribe 

👍🏻讚好及追踪專頁👍🏻
Facebook Fans Page:
M’s Kitchen 親子入廚小天地

📝所有文字食譜📝
Blog:

💬💬💬💬💬
IG:mslovekitchen_211

🎞訂閱影片頻道🎞

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

沒有留言:

發佈留言