M's Kitchen-親子入廚小天地

2020年5月12日星期二

焗脆卜卜燒肉@免插簡易做法 By 東芝水波爐



焗脆卜卜燒肉@免插簡易做法

要知有幾脆,記得睇下面影片👇


燒肉做過好幾次,終合幾個唔同做法,最終覺得呢個最簡單又最脆嘅方法比大家一齊做

粉絲仔好鍾意食燒肉,其實所有香口嘢有邊個唔鐘意食,一見到呢個卜卜脆燒肉就最開心。其實咁易整,我又可以晚飯做少啲工夫,自己整又乾淨又可以少鹽,冇出街食咁咸,所以呢個餸都唔錯架





材料~
五花腩 一條
*用急凍或冰鮮都可以


醃料~
A
鹽 4茶匙
B
五香粉 1茶匙
薑粉 1茶匙 *如沒有可不加
玫瑰露 1茶匙


做法~
1.五花腩洗淨抹乾淨
2.用2茶匙鹽抹在皮上放10分鐘,皮會出水的,用廚紙抹乾淨,再重複做一次
*多出的鹽抹在肉上
3.抹乾淨皮後搽上B材料
4.包上錫紙,皮要外露放雪櫃普通格一日或2日以上
5.焗前回溫45-60分鐘 *視乎天氣
6.用200度焗35分鐘,再轉250度焗15-20分鐘
7.焗完要放20-30分鐘才切會更易切開的


                                        影片做法可以看這裡👇
                                  https://youtu.be/UqSrhfXDt5w




💢💬💬💬💬💬💢
因為我好少看blog 內的留言
如有問題可以去我👉👉Face Book page /臉書 inbox我,我會盡快回覆。謝謝😉


💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page

Follow and Subscribe 

👍🏻讚好及追踪專頁👍🏻
Facebook Fans Page:
M’s Kitchen 親子入廚小天地

📝所有文字食譜📝
Blog:

💬💬💬💬💬
IG:mslovekitchen_211

🎞訂閱影片頻道🎞

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

沒有留言:

發佈留言