M's Kitchen-親子入廚小天地

2020年5月14日星期四

免搓法包 By 東芝水波爐 (**無油/無糖/無奶**)





免搓法包


❌無油❌無糖❌無奶
✅免搓✅大氣孔✅健康麵包


因為粉絲仔不喜歡食法包,加上有廚師機幫手打麵團,雖然係免搓我都好少做。呢排成日係屋企,做麵包做到悶,所以先至連免搓包都要玩

粉絲喜歡食港式包因為夠鬆軟,其實我非常喜歡食法包,喜歡它外脆內軟,法包的皮有咬口入面煙韌,能夠咀嚼出法包的風味



材料~
高筋麵粉 300g
水 270g
酵母 3g
鹽 3g 

⚠️⚠️此包做法極力推介睇影片,因為好多細節要從影片才能看到⚠️⚠️



做法~
1.把材料拌勻包保鮮紙放30分鐘
2.手濕水拿起麵團向四邊摺入,再放30分鐘,(共做三次)
*摺疊是不要按壓麵團,這做法是要製造氣孔在麵團內的
3. 倒出麵團分為兩份
*工作抬要放多一點高筋麵粉才倒出麵團
不要拿出來,要保留空氣呀
4.略拉出長方形然後上下對摺再對摺,收口後輕力搓出長條型
5.放在牛油紙上然後用發酵布及硬物固定麵團兩邊
 *這樣做可以使麵團向上發酵而不是向左右,因為麵團水份含量高及重,所以發酵一定會向左右伸展及變扁
6.冚濕布最後發酵30分鐘
7.水波爐可以用個熱水蒸氣,連焗盆預熱焗爐,用220度焗25分鐘
*普通爐可以放一杯熱水一齊焗
8.用刀在包面界紋,小心地拿起牛油紙放入焗盆焗,開始的15分鐘,每3分鐘快手開門噴水一次,之後不用
9.剛出爐的麵包是非常硬脆的,過了10分鐘之後略軟身,就好似係軟法包的那樣


*以上做法是夏天溫度,如果冬天要加長時間
*隔日食可以放焗爐或氣炸鍋150度焗3-5分鐘,外面會非常脆



                                       影片做法可以看這裡👇
                                https://youtu.be/KjBTgKemR0Q










💢💬💬💬💬💬💢
因為我好少看blog 內的留言
如有問題可以去我👉👉Face Book page /臉書 inbox我,我會盡快回覆。謝謝😉


💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page

Follow and Subscribe 

👍🏻讚好及追踪專頁👍🏻
Facebook Fans Page:
M’s Kitchen 親子入廚小天地

📝所有文字食譜📝
Blog:

💬💬💬💬💬
IG:mslovekitchen_211

🎞訂閱影片頻道🎞

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜


沒有留言:

發佈留言