M's Kitchen-親子入廚小天地

2020年5月19日星期二

泰式酸辣烏頭



泰式酸辣烏頭


泰菜離不開用香料,街市或超市都有得買非常方便,酸酸辣辣非常開胃,屋企有小朋友唔食辣唔加辣椒,係就係差咗少少,有小朋友嘅家長就會明白嘅。我最鍾意就係個魚汁,酸酸地用嚟撈飯食正呀喂



材料~
烏頭 1條
乾蔥 1粒 *切丁粒
蒜頭 3片 *切片
香茅 2支 *切去頭段,切段拍扁
南疆 1細個 *切片
檸檬葉 6片 
芫茜 6棵 *去根切段
青檸 1個 *切開做汁


調味~
濃湯寶 1粒 *魚湯味
水 2碗
魚露 1湯匙


做法~
1.烏頭徹底清洗內臟殘留的污糟物及血塊
*可除去腥味
2.放點鹽在魚的內外,魚肚內放3段香茅3片南疆
3.下油熱鍋後先加入乾葱再加蒜片炒香
4.加入調味料及香茅南疆煮滾
5.放魚加蓋煮3分鐘,開蓋淋上魚汁再加蓋煮3分鐘,加入青檸汁試味,之後焗3分鐘
6.最後加入芫茜


*魚檔打魚鱗及切肚
*魚可以平放,因為太長所以我企係身放
*如加辣椒切粒,在4.加入一齊煮





1.烏頭徹底清洗內臟殘留的污糟物及血塊
*可除去腥味
2.放點鹽在魚的內外,魚肚內放3段香茅3片南疆



3.下油熱鍋後先加入乾葱再加蒜片炒香
4.加入調味料及香茅南疆煮滾



5.放魚加蓋煮3分鐘,開蓋淋上魚汁再加蓋煮3分鐘,加入青檸汁試味,之後焗3分鐘
6.最後加入芫茜



💢💬💬💬💬💬💢
因為我好少看blog 內的留言
如有問題可以去我👉👉Face Book page /臉書 inbox我,我會盡快回覆。謝謝😉


💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page

Follow and Subscribe 

👍🏻讚好及追踪專頁👍🏻
Facebook Fans Page:
M’s Kitchen 親子入廚小天地

📝所有文字食譜📝
Blog:

💬💬💬💬💬
IG:mslovekitchen_211

🎞訂閱影片頻道🎞

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜



沒有留言:

發佈留言