M's Kitchen-親子入廚小天地

2020年5月22日星期五

簡易版煎粟米蝦餅 (**爽口又彈牙**)




簡易版煎粟米蝦餅


✅ 簡單做法
✅ 用急凍蝦仁一樣得
✅ 爽口又彈牙
✅ 小朋友都啱食


用急凍蝦仁 都可以做到又彈又爽


我仍然都係幾日先出街買餸,冰箱存貨有包急凍蝦仁,有時我會用急凍蝦炒蛋、炒飯...其實用急凍蝦仁除咗方便,一樣個可以做到又彈又爽嘅蝦餅

整蝦餅又好少用油炸,所以唔整炸蝦餅,做煎蝦餅,小朋友就咁食已經好好味,又或者可以配茄汁,而大人就配泰式酸辣醬味道一流


材料~
急凍蝦仁一包 約200g
粟米粒 80g


調味~
胡椒粉 少許
鹽、糖 半茶匙
紹興酒、麻油 、魚露 1茶匙
生粉 3湯匙


做法~
1. 急凍蝦仁洗淨用廚紙抹乾淨
2.用刀壓爛再用刀背剁碎
*可保留一些小粒咬到粒粒蝦肉
3.加入粟米及調味用手攪拌及撻至起膠
4.手粘油才拿出蝦膠搓圓
5.放雪櫃普通格雪15分鐘
6.細火煎一會才反轉另一面壓扁,煎至金黃色便可以



*平時我會把新鮮粟米做粟米粒放冰箱冷藏,所以今次先蒸熟再用。亦都可以用盒裝即食粟米粒



                                      影片做法可以看這裡👇
                               https://youtu.be/RLVVfS3Jqn8





我這個綠色汁都係配蝦食的泰國酸甜汁




💢💬💬💬💬💬💢
因為我好少看blog 內的留言
如有問題可以去我👉👉Face Book page /臉書 inbox我,我會盡快回覆。謝謝😉


💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page

Follow and Subscribe 

👍🏻讚好及追踪專頁👍🏻
Facebook Fans Page:
M’s Kitchen 親子入廚小天地

📝所有文字食譜📝
Blog:

💬💬💬💬💬
IG:mslovekitchen_211

🎞訂閱影片頻道🎞

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜


沒有留言:

發佈留言