M's Kitchen-親子入廚小天地

2016年11月10日星期四

柱侯炆牛肋條牛筋煲



材料~
牛肋條1磅
牛筋1磅
蘿蔔1條
薑,蔥適量
花椒半茶匙
八角2粒

調味
紹興酒1湯匙
柱侯醬2湯匙
水500ml
片糖一細粒
豉油1湯匙
糖1茶匙


做法
用薑,蔥,酒煮牛筋(我用雪藏),先煮30分鐘再焗30分鐘,如牛筋未淋要重複再煮,直止淋身

之後再用薑蔥水放入牛肋條氽水

洗乾淨花椒八角

先爆香薑片

把牛肋條煎香兩邊

加入牛筋後落酒炒下,之後落水、片糖、及所有調味炒勻
*水量自行調教,我用銹鐵煲可以保持水份,所以不用太多水,加上蘿蔔會有水份出來

再加蘿蔔,煮40分鐘(中間開蓋攪拌一下)直止蘿蔔淋身
*我用銹鐵鍋比較傳熱,其他煲自行加長時間

我會用個汁煮菜,菜吸哂牛肉汁非常好味

亦可原煲上,暖住食^^




想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~









沒有留言:

發佈留言