M's Kitchen-親子入廚小天地

2016年11月11日星期五

Star Wars 甜品杯



我呢個Kitty迷媽媽,跟得粉絲仔兩父子多,突然覺得今期美心出Star Wars甜品杯幾靚喎,入面好唔好食唔重要,最緊要個黑武士,白兵做得唔差,仲幾靚喎,粉絲仔大個仔,入迪迪尼唔再玩Pooh Pooh,鐘意星戰😂😂

今次唔駛問比唔比買,我見到第一時間買哂一對比佢,仲買埋隻碟,因為屋企儲咗好多隻佢地出既卡通甜品杯,見到特別款先會買😜

希望今年係屋企開聖誕Party可以拎出黎用喇(年年都咁講😅),自己整甜品或者擺下野食都好😅😅





想睇我最新分享,可以去我Facebook Fans Page
仲要記得Like先可以keep住睇到我每一個post呀~




沒有留言:

發佈留言